• SUPERVINOS 2013, LA GUIA DE LOS VINOS DEL SUPERMERCADO

    LA GUÍA DE VINOS DEL SUPERMERCADO

    TOLOSA, LUIS LOS LIBROS DEL LINCE Ref. 9788415070252 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    La mejor guía de vinos de España vuelve completamente renovada: 100 vinos por menos de 6,99; 20 cavas por menos de 11,99; y 30 megavinos del súper por menos de 14,99. Los mejores vinos de super y del hiper recomendados por su relación calidad/precio
    Ancho: 200 cm Largo: 120 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    16,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-15070-25-2
    • Data d'edició : 01/09/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Autors : TOLOSA, LUIS
    • Nº de pàgines : 204
    • Col·lecció : CUINA
    La mejor guía de vinos de España vuelve completamente renovada: 100 vinos por menos de 6,99; 20 cavas por menos de 11,99; y 30 megavinos del súper por menos de 14,99. Los mejores vinos de super y del hiper recomendados por su relación calidad/precio

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.