• COM ESCOLLIR LES MILLORS FRUITES I VERDURES

    PERE PUIGBERT COLUMNA Ref. 9788466405089 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    En aquest llibre hi trobareu tot el que cal saber a l?hora de triar la fruita i verdura quan aneu a comprar. Com saber quan un meló és bo, quan una síndria està al punt, quin és el millor moment per menjar cada fruita...Aquesta guia està complementada p
    Ancho: 155 cm Largo: 235 cm Peso: 228 gr
    Ho demanem a l'editor
    15,10 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-664-0508-9
    • Data d'edició : 01/03/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Idioma : CAT
    • Autors : PERE PUIGBERT
    • Nº de pàgines : 1
    • Col·lecció : 16
    En aquest llibre hi trobareu tot el que cal saber a l?hora de triar la fruita i verdura quan aneu a comprar. Com saber quan un meló és bo, quan una síndria està al punt, quin és el millor moment per menjar cada fruita...Aquesta guia està complementada p

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.