• DE GINEBRA A NIÇA LES RUTES DEL TOUR II

    LES RUTES DEL TOUR II

    RAFAEL VALLBONA PROA EDICIONS Ref. 9788484375708 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    L'estiu del 2003, el Tour de França va fer cent anys. Tot al llarg d'aquest segle, la cursa més important de la història del ciclisme ha deixat un rastre d'indrets mítics per a tots els afeccionats a la bicicleta. Les carreteres que gri
    Ancho: 140 cm Largo: 225 cm Peso: 240 gr
    Ho demanem a l'editor
    17,90 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8437-570-8
    • Data d'edició : 01/05/2004
    • Any d'edició : 2004
    • Idioma : CAT
    • Autors : RAFAEL VALLBONA
    • Nº de pàgines : 168
    • Col·lecció : 22
    L'estiu del 2003, el Tour de França va fer cent anys. Tot al llarg d'aquest segle, la cursa més important de la història del ciclisme ha deixat un rastre d'indrets mítics per a tots els afeccionats a la bicicleta. Les carreteres que gri

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.