• COSA QUE MAS DUELE DEL MUNDO, LA

    LIVAN, PACO OQO EDITORA Ref. 9788498714715 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    La hipótesis que formula la liebre, lo que más duele del mundo es la mentira, será demostrada en un relato fantástico y divertido que provocará en el lector, además de alguna carcajada, la reflexión y una respuesta emocional.
    Ancho: 250 cm Largo: 230 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    14,90 €
  • Descripció

    • Encuadernació : ePub
    • ISBN : 978-84-9871-471-5
    • Data d'edició : 01/10/2013
    • Any d'edició : 2013
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : LIVAN, PACO
    • Ilustradors : OLMOS, ROGER
    • Nº de pàgines : 36
    • Col·lecció : O
    La hipótesis que formula la liebre, lo que más duele del mundo es la mentira, será demostrada en un relato fantástico y divertido que provocará en el lector, además de alguna carcajada, la reflexión y una respuesta emocional.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.