• REPUBLICA DE GUERRILLA, LA

    TEATRE DE GUERRILLA EMPURIES EDITORIAL Ref. 9788497872331 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Una antropòloga madrilenya es filtra a la República de Guerrilla. A resultes d'això sorgeix aquest llibre que és una particular descripció de com algú des de fora -però al mateix temps des de dins- veu la bogeria de Teatre de Guerrilla.
    Dimensions: 141 x 215 x 141 cm Peso: 268 gr
    Ho demanem a l'editor
    17,30 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9787-233-1
    • Data d'edició : 01/03/2007
    • Any d'edició : 2007
    • Idioma : CATALA
    • Autors : TEATRE DE GUERRILLA
    • Col·lecció : LLIBRES SINGULARS
    • Nº de pàgines : 176
    Una antropòloga madrilenya es filtra a la República de Guerrilla. A resultes d'això sorgeix aquest llibre que és una particular descripció de com algú des de fora -però al mateix temps des de dins- veu la bogeria de Teatre de Guerrilla.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.