• PALABRAS DE SABIDURIA DEL BUDA

    ANÁLISIS PSICOESPIRITUAL DEL COMENTARIO DEL DHAMMAPADA

    DHIRAVAMSA LA LLAVE EDICIONES Ref. 9788495496041 Altres productes del mateix autor
    El Dhammapada es una escritura sagrada budista en verso tradicionalmente atribuida a Buda Gautama, que contiene lo más esencial de su enseñanza. Dhiravamsa presenta un análisis psicoespiritual sobre los versos y los cuentos presentados en la obra.
    Dimensions: 210 x 140 x 20 cm Peso: 490 gr
    Ho demanem a l'editor
    18,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-95496-04-1
    • Data d'edició : 01/03/2001
    • Any d'edició : 2001
    • Autors : DHIRAVAMSA
    • Traductors : DURÁN, MAGDALENA
    • Nº de pàgines : 300
    El Dhammapada es una escritura sagrada budista en verso tradicionalmente atribuida a Buda Gautama, que contiene lo más esencial de su enseñanza. Dhiravamsa presenta un análisis psicoespiritual sobre los versos y los cuentos presentados en la obra.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.