• ARTFOBIA II

    CIFRE, GUILLEM EDICIONS DE PONENT Ref. 9788496730229 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Título: ARTFÓBIA IIResumen: Aquets volum d¿ARTFÒBIA DOS recull las tiras aparegudes desde l¿any 2004 al 2007 a les págines del suplement CULTURA del diari AVUI,per tant tenen alguna relació amb els llibres y les arts en general?.., son generalment humorístiques.
    Ancho: 155 cm Largo: 295 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    25,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96730-22-9
    • Data d'edició : 01/05/2008
    • Any d'edició : 2008
    • Autors : CIFRE, GUILLEM
    • Nº de pàgines : 80
    • Col·lecció : PAPERS GRISOS
    • Nº de col·lecció : 22
    Título: ARTFÓBIA II
    Resumen: Aquets volum d¿ARTFÒBIA DOS recull las tiras aparegudes desde l¿any 2004 al 2007 a les págines del suplement CULTURA del diari AVUI,per tant tenen alguna relació amb els llibres y les arts en general?.., son generalment humorístiques.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.