• EL LIBRO DE LAS ILUSIONES

    PAUL AUSTER SEIX BARRAL Ref. 9788432220869 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Meses después del accidente en el que murieron su mujer y su hijo, David Zimmer, escritor y profesor en Vermont, escribe un libro sobre la única persona que ha conseguido devolverle la sonrisa, el actor de cine mudo Hector Mann, desaparecido décadas atrás.
    Dimensions: 190 x 125 x 25 cm Peso: 328 gr
    Ho demanem a l'editor
    12,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-322-2086-9
    • Data d'edició : 01/10/2013
    • Any d'edició : 2013
    • Idioma : CASTELLANO
    • Autors : PAUL AUSTER
    • Traductors : BENITO GÓMEZ IBÁÑEZ
    • Nº de pàgines : 368
    • Col·lecció : NAVIDAD 2013
    Meses después del accidente en el que murieron su mujer y su hijo, David Zimmer, escritor y profesor en Vermont, escribe un libro sobre la única persona que ha conseguido devolverle la sonrisa, el actor de cine mudo Hector Mann, desaparecido décadas atrás.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.