• 15/11/2019 19:30 h a la llibreria (carrer del Roser 29-31 Torroella de Montgrí)

    EL CAVALLER FLOÏD, biografia de Joan B. Cendrós

    Joan B. Cendrós (empresari de l'after-shave Floïd i un dels cinc fundadors d'Òmnium Cultural l'any 1960)

    Joan Baptista Cendrós i Carbonell va néixer l’any 1916.

    Esmentant el seu nom, hi haurà gent que no sabrà de qui parlem, però si diem que era director de l’empresa de perfumeria creadora de l’After-Shave Floïd, ens direu: Ah!, sí, el meu pare se’n posava (o el meu avi...)

    Però a més de crear un aroma popular, el Sr. Cendrós va participar en molts més projectes al llarg de la seva vida. Amb part dels beneficis de la seva empresa va col·laborar en moltes activitats culturals catalanes. Una de les més importants va ser fundar, l’any 1961, l’entitat Òmnium Cultural.

    L’autor de la biografia de Joan B. Cendrós és Genís Sinca, periodista d’investigació, crític literari, reporter i novel·lista, entre altres activitats relacionades amb la cultura.

    Parlarem de EL CAVALLER FLOÏD, BIOGRAFIA DE JOAN B. CENDRÓS, amb el seu autor, Genís Sinca, la filla del Sr. Cendrós, Laura Cendrós i l’actual presidenta d’Òmnium Cultural Baix Empordà, Neus Colomer.






Este sitio web almacena datos como cookies para habilitar la funcionalidad necesaria del sitio, incluidos análisis y personalización. Puede cambiar su configuración en cualquier momento o aceptar la configuración predeterminada.

política de cookies

Esenciales

Las cookies necesarias ayudan a hacer una página web utilizable activando funciones básicas como la navegación en la página y el acceso a áreas seguras de la página web. La página web no puede funcionar adecuadamente sin estas cookies.


Personalización

Las cookies de personalización permiten a la página web recordar información que cambia la forma en que la página se comporta o el aspecto que tiene, como su idioma preferido o la región en la que usted se encuentra.


Análisis

Las cookies estadísticas ayudan a los propietarios de páginas web a comprender cómo interactúan los visitantes con las páginas web reuniendo y proporcionando información de forma anónima.


Marketing

Las cookies de marketing se utilizan para rastrear a los visitantes en las páginas web. La intención es mostrar anuncios relevantes y atractivos para el usuario individual, y por lo tanto, más valiosos para los editores y terceros anunciantes.