• HISTORIA DE BIZANCIO

    CABRERA, EMILIO ARIEL Ref. 9788434401075 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    El término Bizancio corresponde al siglo XVI y designaba la parte oriental del antiguo Imperio Romano. La historia del Imperio se puede dividir en cinco etapas: la época protobizantina (s.IV-VII), el repliegue de bizancio (610-842), el apogeo (842-1056,) el declive (1056-1261) y la lenta agonía de B...
    Ancho: 157 cm Largo: 240 cm Peso: 508 gr
    Ho demanem a l'editor
    19,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-344-0107-5
    • Data d'edició : 01/01/1998
    • Any d'edició : 1998
    • Autors : CABRERA, EMILIO
    • Nº de pàgines : 320
    • Col·lecció : ARIEL
    El término Bizancio corresponde al siglo XVI y designaba la parte oriental del antiguo Imperio Romano. La historia del Imperio se puede dividir en cinco etapas: la época protobizantina (s.IV-VII), el repliegue de bizancio (610-842), el apogeo (842-1056,) el declive (1056-1261) y la lenta agonía de Bizancio (1261-1453).Este manual imprescindible aborda todas y cada una de las etapas, desde su auge hasta su caída ocho siglos más tarde, e incide en los ámbitos que dieron forma al imperio; geografía, sociedad, política y religión.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.