• EL NUEVO GRAN LIBRO DE LOS ENGMAS

    MAZZA, FABRICE RBA Ref. 9788490064184 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Rompecabezas, juegos de lógica, adivinanzas, paradojas, juegos de palabras... 230 nuevos enigmas pararesolver a solas, entre amigos o en familia. Vuelve a disfrutar del placer de poner a prueba tur neuronas y superatodos los desafíos.
    Ancho: 170 cm Largo: 238 cm Peso: 1100 gr
    Descatalogat
    18,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-9006-418-4
    • Data d'edició : 01/10/2012
    • Any d'edició : 2012
    • Autors : MAZZA, FABRICE
    • Traductors : COMAS COMA, ORIOL
    • Nº de pàgines : 468
    • Col·lecció : NO FICCIÓN 2 GENERAL
    Rompecabezas, juegos de lógica, adivinanzas, paradojas, juegos de palabras... 230 nuevos enigmas para
    resolver a solas, entre amigos o en familia. Vuelve a disfrutar del placer de poner a prueba tur neuronas y supera
    todos los desafíos.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.