• LINEA BLANCA, LA (O COMO PAPA CONVENCIO A MAMA)

    SCHMIDT & NEMET KOKINOS, S.A. Ref. 9788492750337 Altres productes del mateix autor
    Con solo una brocha y pintura blanca, un papá inventa la declaración de amor más original, asombrosa y, desde luego, convincente. Al menos a la mamá ya no le cabe la menor duda de quien la tiene en su corazón.Un cuento que enamorará a toda la familia.
    Dimensions: 195 x 240 x 7 cm Peso: 250 gr
    Descatalogat
    10,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-92750-33-7
    • Data d'edició : 01/06/2011
    • Any d'edició : 2011
    • Autors : SCHMIDT & NEMET
    • Traductors : RUBIO MUÑOZ, ESTHER
    • Ilustradors : NÉMET, ANDREAS
    • Nº de pàgines : 28
    Con solo una brocha y pintura blanca, un papá inventa la declaración de amor más original, asombrosa y, desde luego, convincente. Al menos a la mamá ya no le cabe la menor duda de quien la tiene en su corazón.
    Un cuento que enamorará a toda la familia.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.