• GALLINA QUE PUSO UN HUEVO, LA (SOPA DE LIBROS)

    JOHANSEN, HANNA ANAYA EDITORIAL Ref. 9788466702911 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Tres mil trescientas treinta y tres gallinas y un pollito viven amontonadas en un corral. Pero un día el pollito, movido por la ilusión de aprender a cantar, abre un agujero, que va haciéndose cada vez más grande...
    Dimensions: 200 x 130 x 8 cm Peso: 124 gr
    Descatalogat
    8,95 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-667-0291-1
    • Data d'edició : 01/07/2004
    • Any d'edició : 2004
    • Autors : JOHANSEN, HANNA
    • Traductors : GARRALÓN, ANA
    • Ilustradors : BHEND, KÄTHI
    • Nº de pàgines : 72
    • Col·lecció : SOPA DE LIBROS
    Tres mil trescientas treinta y tres gallinas y un pollito viven amontonadas en un corral. Pero un día el pollito, movido por la ilusión de aprender a cantar, abre un agujero, que va haciéndose cada vez más grande...

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.