• TIENDAS HISTORICAS DE CATALUÑA

    DIVERSOS ANGLE EDITORIAL Ref. 9788496521377 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Las tiendas más singulares y tradicionales del comercio catalán.«Tiendas históricas de Cataluña» recoge los principales establecimientos comerciales de diferentes localidades catalanes que se han convertido en emblematicos por su história, decoración, estilos arquitectonicos o artísticos. Todos ello...
    Ancho: 220 cm Largo: 300 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    48,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-96521-37-7
    • Data d'edició : 01/09/2006
    • Any d'edició : 2006
    • Idioma : SPA
    • Autors : DIVERSOS
    • Nº de pàgines : 272
    • Col·lecció : 13
    • Nº de col·lecció : 13
    Las tiendas más singulares y tradicionales del comercio catalán.

    «Tiendas históricas de Cataluña» recoge los principales establecimientos comerciales de diferentes localidades catalanes que se han convertido en emblematicos por su história, decoración, estilos arquitectonicos o artísticos. Todos ellos son de una valuosíssima importància a nivel patrimonial i artístico y se convierten casi en unicos por su antigüedad y singularidad.


    Consol Bancells

    És llicenciada amb grau en Història de l'Art, fotògrafa i documentalista. Especialitzada en la investigació sobre les arts decoratives aplicades a l'arquitectura i els comerços històrics de Catalunya, ha publicat els llibres Sant Pau, hospital modernista, El Modernisme a Mallorca, El Modernisme a l'Eixample de Barcelona, Farmàcies modernistes de Barcelona, Botigues històriques de Catalunya i Barcelona, botigues amb encant. Ha col·laborat com a fotògrafa i historiadora en projectes de l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona.



    Carles Carreras i Verdaguer



    Nascut a Maó, Menorca, el 1948, es llicencià en Geografia a la Universitat de Barcelona el 1972. Des de llavors ha exercit la docència en aquesta universitat, i a partir de 1986 com a catedràtic de Geografia Humana. Ha publicat nombrosos estudis sobre temes urbans i comercials («Geografia urbana de Barcelona», «La Barcelona literària», «Atles comercial de Barcelona», i ha dirigit diverses grans obres de geografia : «Geografia Universal»;«Geografia General dels Països Catalans», i, amb Aurora García Ballesteros, la «Geografía de España».
    Assumpta Ariño i Barrera (Sabadell, 1976). Professora d¿Ensenyament Mitjà des de juny de 1986 i llicenciada en Geografia des del 1989 a la Universitat de Barcelona. Ha treballat en la coordinació de l¿«Atles Comercial de Barcelona» (Ajuntament de Barcelona, 2003).
    Sergio Moreno Redón (Sabadell, 1976). Es va llicenciar en Geografia l¿any 2003 per la Universitat de Barcelona, on actualment està cursant els estudis de doctorat al departament de Geografia Humana. És membre de l¿Observatori de Comerç de la Universitat de Barcelona des del 2002. Ha treballat en diverses publicacions : l¿Atles Comercial de Barcelona (2003), l¿Atles de la Diversitat (2004) i el llibre «Barcelona y Sao Paulo cara a cara» (2006).

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.