• TEMPS DE PERDRE (JOVE)

    MARIA MERCE ROCA COLUMNA Ref. 9788483008331 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Laura, la jove protagonista d'aquesta novel·la, es debat entre l'afecte a la seva grisa realitat i la il·lusió per un món enlluernador, intuït però encara desconegut. Plena de ganes d'aprendre i viure, d'equivocar-se i créixer,la Laura opta per no resignar-se una vida anodina i tot i que ara li toca...
    Ancho: 12 cm Largo: 20 cm Peso: 250 gr
    Descatalogat
    6,50 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-8300-833-1
    • Data d'edició : 01/10/1999
    • Any d'edició : 1999
    • Idioma : CATALA
    • Autors : MARIA MERCE ROCA
    • Nº de pàgines : 1
    • Col·lecció : COLUMNA JOVE, 162
    Laura, la jove protagonista d'aquesta novel·la, es debat entre l'afecte a la seva grisa realitat i la il·lusió per un món enlluernador, intuït però encara desconegut. Plena de ganes d'aprendre i viure, d'equivocar-se i créixer,la Laura opta per no resignar-se una vida anodina i tot i que ara li toca perdre, sap que aviat vindrà el temps de guanyar.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.