• 32 MANERAS DE SABER QUE ESTAS MUERTO

    LOPEZ BAYARRI, GUZMAN EDITORIAL KOLIMA Ref. 9788494154027 Altres productes del mateix autor
    Este libro habla de los muertos en vida, los que no arriesgan, no toman decisiones ni riesgos, no juegan, no tienen criterio propio ni saben adónde van. En estas páginas escritas en clave irónica, encontrarás una especie de termómetro, un barómetro de tu calidad de vida, una herramienta para compro...
    Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    8,99 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-941540-2-7
    • Data d'edició : 01/10/2013
    • Any d'edició : 2013
    • Autors : LOPEZ BAYARRI, GUZMAN
    • Nº de pàgines : 0
    Este libro habla de los muertos en vida, los que no arriesgan, no toman decisiones ni riesgos, no juegan, no tienen criterio propio ni saben adónde van.
    En estas páginas escritas en clave irónica, encontrarás una especie de termómetro, un barómetro de tu calidad de vida, una herramienta para comprobar y tomar conciencia de ti mismo.

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.