• QUE HACER CUANDO EL MEJOR EMPLEADO DA PROBLEMAS

    HARVARD BUSINESS REVIEW URANO EDICIONES Ref. 9788495787712 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    Los mejores directivos destacan sobre todo por una cualidad esencial: saben qué hacer con los empleados problemáticos, aquellos individuos con una buena productividad personal pero que dificultan la tarea de sus compañeros. Esta habilidad no se aprende en las aulas, responde casi siempre a planteami...
    Ancho: 135 cm Largo: 213 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    10,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-95787-71-2
    • Data d'edició : 01/09/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Autors : HARVARD BUSINESS REVIEW
    • Nº de pàgines : 176
    • Col·lecció : EMPRESA ACTIVA

    Los mejores directivos destacan sobre todo por una cualidad esencial: saben qué hacer con los empleados problemáticos, aquellos individuos con una buena productividad personal pero que dificultan la tarea de sus compañeros. Esta habilidad no se aprende en las aulas, responde casi siempre a planteamientos subjetivos y depende mucho más del desarrollo de un buen criterio personal que de modelos preestablecidos. Los casos de la Harvard Business Review le ofrecen una guía basada en los consejos de los más experimentados gestores empresariales para saber qué hacer en las situaciones más delicadas: cuando, por ejemplo, uno de nuestros vicepresidentes tiene un acceso de cólera en la cafetería, nos enteramos de una relación extra conyugal del consejero delegado, un trabajador excéntrico comienza a comportarse de manera amenazadora o un empleado cesante envía un e-mail en el que revela el sueldo de todos los empleados...

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.