• QUE HACER CUANDO EL CAMBIO NO DA RESULTADOS

    HARVARD BUSINESS REVIEW URANO EDICIONES Ref. 9788495787705 Altres productes de la mateixa col·lecció Altres productes del mateix autor
    "Si quieres hacer enemigos -observó Woodrow Wilson en una ocasión- prueba a introducir algún cambio". Una realidad muy presente en el mundo empresarial, que después de todo está formado por personas con intereses creados o cómodos dentro de su situación determinada. La experiencia ha demostrado cuál...
    Ancho: 135 cm Largo: 213 cm Peso: 250 gr
    Ho demanem a l'editor
    10,00 €
  • Descripció

    • ISBN : 978-84-95787-70-5
    • Data d'edició : 01/09/2005
    • Any d'edició : 2005
    • Autors : HARVARD BUSINESS REVIEW
    • Nº de pàgines : 176
    • Col·lecció : EMPRESA ACTIVA

    "Si quieres hacer enemigos -observó Woodrow Wilson en una ocasión- prueba a introducir algún cambio". Una realidad muy presente en el mundo empresarial, que después de todo está formado por personas con intereses creados o cómodos dentro de su situación determinada. La experiencia ha demostrado cuál es la primera lección básica sobre los cambios: deben gestionarse con mucha cautela. Pero eso no es suficiente. Harvard Bussiness Review le muestra qué hacer en los casos en que el cambio es conflictivo: cuando sus empleados están pervirtiendo el sistema para alcanzar los objetivos marcados por el nuevo control; cuando ha de impulsar el crecimiento de una empresa con un funcionamiento anticuado; cuando el plan de fusión de la empresa con una cultura diferente se encuentra en peligro por problemas de integración; cuando su flamante director general de operaciones cumple un año sin haber hecho absolutamente nada...

Aquest lloc web emmagatzema dades com galetes per habilitar la funcionalitat necessària de el lloc, inclosos anàlisi i personalització. Podeu canviar la seva configuració en qualsevol moment o acceptar els paràmetres per defecte.

política de cookies

Essencials

Les galetes necessàries ajuden a fer una pàgina web utilitzable activant funcions bàsiques com la navegació a la pàgina i l'accés a àrees segures de la pàgina web. La pàgina web no pot funcionar adequadament sense aquestes galetes.


Personalització

Les galetes de personalització permeten a la pàgina web recordar informació que canvia la forma en què la pàgina es comporta o l'aspecte que té, com el seu idioma preferit o la regió en la qual vostè es troba.


Anàlisi

Les galetes estadístiques ajuden als propietaris de pàgines web a comprendre com interactuen els visitants amb les pàgines web reunint i proporcionant informació de forma anònima.


Marketing

Les galetes de màrqueting s'utilitzen per rastrejar als visitants en les pàgines web. La intenció és mostrar anuncis rellevants i atractius per a l'usuari individual, i per tant, més valuosos per als editors i tercers anunciants.